307 sayfanın 270. sayfasında aslında her şeyi anlamış oldum. Gerilim/polisiye romanları düşünülünce bence bu oran başarılı sayılabilir. Genel olarak anlatımı çok güzel ve sürükleyiciydi. Ters köşelerle dolu asla diyemem ama kitabın sonu tatmin edici diyebilirim.