Çok konuşulan ve çok denk geldiğim bu kitabı nihayet satın aldım ve okudum.
Kitap fantastik ve mitolojik olaylara değinmiş. Ben bu tür kitapları okumadığımdan olsa gerek pek beğenmedim. Denemek için aldım bitirdim ama çok zorladı.Karakterler çok fazla . Fazlasıyla olağanüstü olduğu için kitap ağır bastı.Okurken çok sıkıldım nasıl bitireceğim diye düşündüm.
**Mitoloji sevenler alıp okuyabilir. Ama sevmiyorsanız tavsiye etmiyorum.
** Başlayacaklara tavsiyem kitabın en arka kısmında karakterlerden bahsediliyor. Kitaba başlamadan önce orayı okuyun.