Gece yarısı kütüphanesi kitabını hep merak etmişimdir. Kafamda milyonlarca seçenekler arasında kalıp hiçbir şey yapamadığım bir dönemdeyim. Kitap başlarda paralel evrenlerde çok iyiysi kitap beni içine aldı. Ama sonu beni çok etkilemedi ve kitabın hissiyatı bana geçmedi o yüzden hayal kırıklığıma uğradım. Ama okunması gereken bir kitap okunabilir ama beni içine almadı.