Melis Gürel

Melis Gürel
@melisyy7
"kimseye hak ettiğinden daha fazla itibar edilmemeli."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bence dostluk, gerçek dostluk, bencillikten tamamen arınmış olmalıdır.
'kış boyunca senden sık sık söz ettik Hans,' demiş Değirmenci, 'ne alemdesin diye merak ettik.' ' çok iyi kalplisin,' demiş Hans, ' Ben de acaba beni unuttun mu diye korkuyordum birazcık.' 'Hans, böyle konuşmana şaşırdım,' demiş Değirmenci,' Dostlar asla unutmaz. Dostluğun en güzel tarafı da budur.'
Kıskançlık feci bir şeydir, herkesin kişiliğini bozar.
Aşk iyi güzel de, dostluk çok daha yüce bir şey. Doğrusunu isterseniz, bence bu dünyada vefalı bir dost kadar soylu ve az bulunan bir şey yoktur.