'kış boyunca senden sık sık söz ettik Hans,' demiş Değirmenci, 'ne alemdesin diye merak ettik.'
' çok iyi kalplisin,' demiş Hans, ' Ben de acaba beni unuttun mu diye korkuyordum birazcık.'
'Hans, böyle konuşmana şaşırdım,' demiş Değirmenci,' Dostlar asla unutmaz. Dostluğun en güzel tarafı da budur.'