Melis

Melis
@melliserss
• ₊˚.༄ ✧₊˚.
O daha kötüymüş! Kötülük eden tek bir taraf olsaydı, ortalıkta kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam
Hayır oğlum, bir şey gördüğün yok; kin senin gözlerini kör etmiş. Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini kulak arkası ediyorsun.
Sayfa 37·Kitabı okudu
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıklarını, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim.
“Adam bir yılım hesabını yapıyor, oysa akşama kalmadan öleceğini bilmiyor.”
Reklam