Ezgi

Ezgi
@melodie
Kaybolan mutluluğu öteki kıyıda idi; ona varmak için nehri aşmak gerekti. Ama nasıl? Ya tek başına kalırsa?
Sayfa 284·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ona onu sevdiğini keşfettiğini söylemişti.
Sayfa 276·Kitabı okudu
Edebiyat
Şimdi ne yapmalıydı? İleri mi atılmalıydı, yoksa olduğu yerde mi kalmalıydı? Bu Oblomovca soru, Oblomov için Hamlet’”nkinden(var olmak ya da olmamak) daha derindi.İleri atılmak,uzun hırkasını yalnız omuzlarından değil, zihninden ve ruhundan atmak, tozları ve örümcek ağlarını yalnız duvarlardan değil, gözlerinden de silmek,dünyayı yeniden görmek demekti
Sayfa 230·Kitabı okudu
Edebiyat
On iki yıldır içimdeki ateş, yakacak hiçbir şey bulamayınca kapalı kaldı,kendi zindanını yaktı ve söndü.
Sayfa 227·Kitabı okudu
Edebiyat
..ben yıpranmış bir elbise gibiyim;nedeni de ne iklim, ne de iş yorgunluğu.
Sayfa 227·Kitabı okudu
Edebiyat