BAL

BAL
@melodilek
“Kitap okuyarak dünyayı kurtaramam; ama dünyamdan bir nebze kurtulabilirim.”
Kaymakam Adayı
Lisans
Kayseri
18 Temmuz
218 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
@melodilek·
·
sabitlendi
• Sevgili yârim; hayatım bir kitap olsaydı, altını çizdiğim cümle sen olurdun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeniden hayata döndüm sanırım. instagram.com/_dilekitap_?utm...
Gözlere bak, yüze bak, kalp yansır onlara
Sayfa 49 - KDY
Şiir
Değer kaybedince anlar İnsan.
Sayfa 84 - KDY
Şiir