Kitap herkesin okuması gereken bir kitap. Finlandiya’nın nasıl sömürgecilikten çıkıpta bu günlere geldiğini anlatıyor herkesin bildiği gibi ama daha çok roman gibi değil de araştırma, deneme, yazarın tespitleri şeklinde ilerliyor. Kitabın ileriki bölümlerinde başarılı olmuş insanların nasıl bu günlere geldiğinin, başarılı ve ahlaklı bir toplum için neler gerekli tespitleri üzerinde duruluyor. Ben kitabı çok beğendim zaten bir günde de okudum hatta bu kadar zamandır neden okumadım diye de üzüldüm herkes tarafından okunması ve örnek alınması gereken kitaplardan
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖