İlk iki kitaptan aldığım keyfi üçüncü kitap olan Düş Ülke'den alamadım. Güzeldi fakat daha kısa ve biraz geçiştirilmiş geldi. 4.kitapta toparlamıştır diye düşünüyorum. Seriyi tamamlamaya devam :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sandman serisinin ikinci güzide kitabı. En etkilendiğim çizgi roman serisi diyebilirim. Seriyi yavaş yavaş tamamlamak ayrı bir zevk. Bebek evi de ilk kitap kadar harikaydı. Dizide de inanılmaz güzel detaylarla işlenmiş. İnanılmaz sürükleyici ilerliyor.
Çizgi roman seven biri olarak çok etkilendiğim serinin ilk kitabı. İnanılmaz bir hayal gücüne dayalı bende büyük bir hayranlık uyandıran çizgi roman. Çizimler olsun, konu olsun hepsi birbirinden muazzam. Çizgi roman severlerin kesinlikle okuması gereken bir seri. İlk kitabı okuyan eminim diğerlerini de okumak isteyeceklerdir. Dizisi de bir o kadar güzel konudan sapmadan işlenmiş. Seriyi okudukça tamamlamakta ayrı keyifli.