'Yetenek tek başına yeterli değil. Önemli olan, o yeteneği işlemek, büyütmek. Bunun içinde eşek gibi çalışmak lazım. Parmağını kımıldatmadan sabah akşam dünyaya isyan edip' Şanssızım' demek nedir? Mal mısın sen? '
'Bence dünyanın en gıcık şeyi beklemek. Bekleyişin ne zaman biteceğini bilmek ve bu zamanlamayı verene güvenmek bile daha sempatik kılmıyor beklemeyi.'