'Bu ülkenin en büyük avantajı şu: burada kimseyi dinlemek zorunda değilsin ; yapman gereken tek şey konuşmak. İnsanlar konuşuyor, konuşuyor ve konuşuyor, ama kimse dinlemiyor. '
' Ne kadar kalmışlardı burada? Aylar mı, yıllar mı? İnsana upuzun gibi gelen ama birden uyanınca birkaç saniyeden fazla sürmemiş olduğu anlaşılan şu rüyalar gibi.'