Şimdi bitirdim ve ağzım açık tek solukta okudum. Kitabın olay örgüsü karakterlerin duygularını ifade ediş biçimi ne abartılı ne de az tam kıvamında. Her duyguyu yaşatan bir kitap. Kötülüğün ve iyiliğin ne olduğunu baştan sorgulatıyor. Okuduğum en iyi fantastik kitaplardan biri net. Keşke daha önce karşılasaydım bu kitapla. Kitaplarla büyümüş biri olarak her kitap sever insanın ana karakterle empati yapacağını söyleyebilirim.
Bu kitabı edebiyat hocam Hayri Ataş hediye etmişti ve bu kitabın beni bu kadar etkileyeceğini bilmiyordum ona buradan çok teşekkür ediyorum iyi ki sizin gibi bir öğretmene sahip olmuşum.