Şu da var ki dünyada hiç keder görmemiş bir insandan talihsiz kimse düşünülemez. Zavallı; kavuştuğu rahatın, zevkinin değerini anlamak için her türlü ölçü ve ölçütten yoksundur.
Abibliofobi, “okunacak şeylerin hızla tükenmesi, okunacak bir şey kalmayacak olması korkusu” imiş.
Pekiii, “ne kadar güzel kitaplar var, bunları okumaya zamanım kalmayacak” korkusunun bir adı var mıdır acaba?