medoğan

Ah ne olurdu, insanın mutluluğa en çok inandığı bir durumda kalabilmesi mümkün olsaydı!
Sayfa 74·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu da var ki dünyada hiç keder görmemiş bir insandan talihsiz kimse düşünülemez. Zavallı; kavuştuğu rahatın, zevkinin değerini anlamak için her türlü ölçü ve ölçütten yoksundur.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Hayat
Aşk! İşte en anlamsız, işte en anlamlı kelime... Aşka anlam verebilenlerce aşkın anlamı vardır. Anlam veremeyenlere göre anlamsızdır.
Sayfa 41·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Abibliofobi, “okunacak şeylerin hızla tükenmesi, okunacak bir şey kalmayacak olması korkusu” imiş. Pekiii, “ne kadar güzel kitaplar var, bunları okumaya zamanım kalmayacak” korkusunun bir adı var mıdır acaba?
Hayat ne kadar tercih sunuyor insana. Ya kahvaltı yapacaksın veya otobüsü kaçıracaksın…
Hayat