Dünyada hiç bir kimse rütbesine, onuruna güvenip de zulmünün, kibirinin, zorbalığının cezasından kurtulabileceğini düşünmemelidir. Şeref ve şanını yasal olmayan pek az bir yararı elde etme hırsıyla tehlikede bırakmak ne büyük bir ahmaklık ise, bu küstahlığın cezasını görmeyeceğinden emin olmak daha büyük ahmaklıktır. Hemen, Cenab-ı Hak devlet ekmegi yiyip devlet hizmetinde bulunanların gözlerini her zaman açık bulundurup, şu ibretli gerçekleri hiç bir vakit göz ardı etmesinler. Amin…