Ne de güzelsin ya ey şahin! Fakat baş çekip uçmuş, başı aşağıya düşük bir halde geri gelmişsin!
Madem kafa aşağı kalakaldın, baş çekme, yücelik taslama... madem ki kartlara gark olmuşsun, serkeşlikten vaz geç, teslim ol!
Murdar dünyaya bağlanmış, bu yüzden de ahiretten ayrılmışsın.
Dünyadan da geç, ahiretten de...ondan sonra kavuğunu çıkar da bir düşüm!
Sen bu yolda ne Tanrı'sın, ne Peygamber... bu kınamadan, bu benimsemeden elini çek!
Sen bir avuç topraktan ibaretsin... bu yolda toprak ol.Tevella ve tebrradan arın!