Bayan V bakışlarını kuştan bana çevirip, ''Uçabilsen ne yapardın?'' diye sordu.
''Gitmeye korkardım,'' diye yazdım.
''Düşmekten mi korkardın?'' diye sordu.
''Hayır. Çok iyi hissettirmesinden ve sonra uçup gitmekten.''
''İki yaşıma geldiğimde bütün anılarımda kelimeler ve bütün kelimelerin de bir anlamı vardı.
Ama sadece kafamın içinde...Şimdiye kadar tek kelime konuşamadım. Neredeyse on bir yaşındayım.''