mmmmm

mmmmm
@memmmm
ADYÜ Önlisans
Batman
15 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir Yalnız ben biliyorsam bu aşktır Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır... Özdemir Asaf
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Korkuyorum
Yağmuru seviyorum diyorsun, yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun... Güneşi seviyorum diyorsun, güneş açınca gölgeye kaçıyorsun... Rüzgarı seviyorum diyorsun, rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun... İşte,bunun için korkuyorum; Beni de sevdiğini söylüyorsun...
Şiir
Yalnız kaldınız sanırsınız, Biliyorum. Yalnız bırakılmışsınız, Biliyorum. Ötesi yok. Ötesi var: Yalnızlık Müziğin bile seni dinlemesidir. Yalnızlık İnsanin kendine mektup yazması Ve dönüp-dönüp onu okuması Yalnızlığın da ötesidir. Özdemir Asaf
Beni öyle bir yalana inandır ki, Doğruluğu ömrümce sürsün... Özdemir Asaf
Yaprakları dökülünce ağaç Kuşyuvasını saklayamadı Seni okşarken elim Ağustos sularında sürükleniyor Bir gelincik tanık Sayısız papatyanın beyazlığına Arif Damar
1000Kitap