Mehmet Şahutoğulları

Mehmet Şahutoğulları
@memo8778
"Bırakacağım" dedim. " Her şeyi. Hepsini. Kendimi." Gözlerim açık öleceğim. Uyurmuş gibi değil. Midem boşken öleceğim. Boğazım kupkuruyken. Hiçbirine ihtiyacım yok... Büyük oynuyordum çünkü. Tanrılığa oynuyordum. İnsan olmamaya...
Sayfa 92·Kitabı okudu
1000Kitap