Evet feyz alıyorum Feyzim
Bazen nedensizce hissizim
Aklım nerde diye şikayetçi içim
Galiba düştüm
Ama göğe değil
Sana Gönlüm
Şimdi bir uçurtmanın kanatlarıyım
Rüzgara karşıyım
Senin ellerinde iplerim
Seninle olucak yerim
Feyzimm
Yüreğin en değerli evim
Sessizliğini dinlemek güzeldi
Aslında soluk alış verişini
Hislerini...
En çok da titrek sesini
Belki de dolmuş gözlerin
Unutma ki gözlerinin kahvesini
Yer tuttu zihnimin bir köşesini
Gözlerinin kahvesini nasıl saklayacağım
Dayanabilecek miyim
Bide utangaç biriyim
Rengin izini verir misin Feyzimm