📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yapraklar yavaş yavaş ağaçlarda sallandıktan sonra ne oluyor? Yere düşüyorlar mı yoksa ağaçta mı kalıyorlar?" diyen yazar şöyle dedirtti; benimde yapraklarım var.. dökülmek isterlerlerde görünmek istemezler.. kalbim hep biraz kaybederde bilmek istemez kaybettiğini.. bırakır dallarında kaybettiklerini de mani olmaz onların bana yük olmaya devam etmelerine.. işte o kadar cesur değildir kalbim dalları hep eksilirde göstermez eksildiğini, azaldığını, kaybettiğini.. öyle ki yazarım sallansa da dallarım.. bilemez kalbim, yaprakları yere düşerler mi kalırlar mı..
#çizi-yorum
acıtan, dokunduran o kadar çok şeye denk geliyorum ki şu sıralar.. işaret olmalı diyorum.. eskimi, eskibeni özlüyorum.. eskibeni görüyorum satırlarda.. şimdi benden bana birşeyin kalmadığını görüyor kahroluyorum.. işaretleri es geçirtiyor nefsim.. bekletiyor cürmümün içinde beni.. O'na karşı gelmemeye çağırıyor eskiben beni.. O'na karşı gelmeye devam ediyor yeniben.. ikisi arasında savaşıp yenilen ben, izlemekle yetiniyor.. yine daha çok ölmeye devam ediyor.. öldürüyor gönlündeki akları.. karalara yer veriyor, büyütüyor onları.. kendinden, O'ndan bir şey bırakmıyor, acıtıyor kendini, sonsuzluğuna ihanet ediyor, en çokta bunları biliyor olmak kahrediyor beni..
29.9.21