Çocukluğumun masallarında imzası olmasa da şimdi okuduğum masallarda Nazan hocamın imzası var... Osmanlı devrinden seçip çıkardığı tüm o güzel kelimeleriyle sıraladığı dizelerde kayboluyorum daima... Hep yazsa keşke o... Bende hep okusam...
Nun MasallarıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 20213,260 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Efendimiz'e (s.a.v) dair okunan kitaplar her zaman baş tacıdır. Bu kitaptanda çok şey öğrendim. İstifade edilmesi gereken bir eser olmuş. Özellikle Efendimizin (s.a.v) Ümmetini nasıl sevdiğinin anlatıldığı bölüm bir ayrı güzeldi.
Aytmatov'un hikayelerini ayrı bir seviyorum. Kırgız halkının zorlu yaşamlarına dair yazdıklarıyla kalplere dokunuyor kesinlikle. Ama bu kitapta daha fazlası da var. Bir çocuğun penceresinden akıyor tüm hikaye. Bilmiyorum belki de bu yüzdendir ben bu kitabı çok sevdim...