ACAR BEY

ACAR BEY
@meredaab
GÜÇLÜNÜN DEĞİL HAKLININ YANINDA 58 YİĞİDO
Arkadaşım sormuştu bir gün ağlarken bana "herkes gider mi?" Diye.. Evet dedim, bir gün HERKES gider.. Anne baba vefat edince gider.. Dost sandığımız menfaati bitince gider.. Sevgili bildiğin yüreğini başkasına verince gider, Evlat evlenince gider.... Ve koskoca hayattan bir kaç anı, Bir de yalnızlık kalır geriye... (Alıntı)
Reklam
“Ben düşünmekten yoruldum, benim yerime de düşünür müsün? ilgilenir misin insanlarla, yalanla, yalnızlıkla? geceleri birdenbire bastıran sağanak yağışlı korkuları alır mısın yamacımdan? gündüz gözüyle sevemiyorum kimseyi. yüreğimdeki bu düğümü çözebilir misin?”
Bin kez budadılar körpe dallarımızı Bin kez kırdılar. Yine çiçekteyiz işte yine meyvedeyiz yürüyün hedefinize diyen kainatın yaratıcısı olunca gerisinin ne ehemmiyeti var...
Kötülüğe rağmen iyiliği, yanlışa rağmen doğruluğu, zorluğa rağmen cesaretli olmayı, iki yüzlülüğe rağmen dürüst olmayı, herşeye rağmen insan kalmayı seçen insan çok güçlü insandır.kainatta ne kadar güzel insan varsa selam olsun. Dünya telaşına virgül koyan bir ayet; “Herkes yarın İçin ne hazırladığına baksın.” (59:18) 📖
Ve insan, kıyamam dediği her şeyi mahvetmekle meşhurdur...
Reklam