ACAR BEY

ACAR BEY
@meredaab
GÜÇLÜNÜN DEĞİL HAKLININ YANINDA 58 YİĞİDO
Sen benim, Ahir ömrümün son-baharıma rastgeldin çiçeğim.!! Yorgun bakışlarıma, Korkularıma, Kuşkularıma, Kah durup kah atan Kalp atışlarıma...! Delilikten eser kalmayan kanıma Benim hiç anlatamadığım yanıma. Zamansız gelsende geç gelsende Erken gitme.....
Reklam
Kalbime eğilip dedim ki , Her acı geçicidir... İyileşeceğiz.
"Herkes adaletten bahsediyor. Ama; hepsi de haklı olan değil, kendinden yana olanı adalet sanıyor... Velhasıl; Herkes kendince haklıydı, ama terazi farklı."
Sana söylemiştim, hatırlar mısın ?? Kalbimin derinliklerinde, Adı konmamış bir sızı var diye İşte ondan dolayıdır ki, Bazı sevdalar çok uzak bana İnsan gitgide alışıyor yanlızlığa Kalbimin kapısı kapandı bir kere Anahtarını fırlatıp attım bir yere Nerde oldugunu hatırlamıyorum bile İşte bu yüzden hep susuşlarım
Yıldızsız gecelerden, güneşsiz sabahlara uyanmak nedir sen bilirmiydin?
Reklam