ACAR BEY

ACAR BEY
@meredaab
GÜÇLÜNÜN DEĞİL HAKLININ YANINDA 58 YİĞİDO
Bazı insanlar vardır; yanında olmak yorulmak değil, dinlenmektir. Plan değişir, sorun etmez; geç kalırsın, gülümser; hata yaparsın, büyütmez. Yol şaşar, "Demek ki böyle olması gerekiyormuş" der. Her şeyi kolay kılan sakinliği vardır; adına olgunluk mu denir, anlayış mı, yoksa gerçek incelik mi bilmiyorum. Ama şunu çok iyi biliyorum: Nazik insanlar hayatı hafifletir. Onların varlığı tıpkı bir lütuf gibidir, kalbine yük değil huzur bırakır. Gürültülü dünyada sessiz bir merhem gibi dokunurlar insana. Ve insan böyle kalplerin kıymetini anladıkça gerçek zenginliğin ne olduğunu fark eder.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Heyben acıyla dolar da; Nefes alamazsan, Gel! Huzur bulacağın kıyılarım senindir. Umutların solar kurur da; su bulamazsan, Beraber sulayalım, gözyaşlarım senindir. Yalnızlık hep koynunda, bir türlü atamazsan Anahtar her zamanki yerde; evim senindir. Derin Bir düşe düşersen; bir el bulamazsan, Yanındayım ben! Tut elimi; elim senindir. Siyah beyaz olurda hayat; renk katamazsan, Gök kuşağın olurum. Tüm Renklerim senindir. Aylar hep Eylül olur; nisanı bulamazsan, Tarlam dolu dolu! Kır çiçeklerim senindir. Rahatlamak isteyip kimseye kızamazsan, Kopar yırt! Sararmış şiir notlarım senindir. Fırtınaya tutulur; bir liman bulamazsan, Demir at sineme dostum! Koylarım senindir. Kanadın kırılırda; maviye uçamazsan, Ne güne duruyor al! Kanatlarım senindir. Çaresiz çilelere; bir umut bulamazsan, Kendime etmediğim; dualarım senindir. Ey dost, Yanım senindir Yarım senindir, Canım senindir... MEVLÂNA
Karşılıksız Sevginin Adıdır, ANNE... Bir Ömrü Severek Feda Edenin Adıdır, ANNE. Aman Tırnağına Taş Değmesin,Yavrularımın Acısı Bana Gelsin Diyenin Adıdır, ANNE
Şu yalnızlık Öyle garip ki Bazen gün olur Tadına doyum olmaz Bazen de gün olur Katlanmak mümkün olmaz Ve bunun anlamını ise Yalnız yaşamayan anlayamaz...
Sayfa 36·Kitabı okudu
Çünkü kadın bütün varlığını temsil ettiği adamı kendisi seçmişti.
Sayfa 36·Kitabı okudu