Özlediğim çok şey var geçen zamanlardan.
"Biz eskiden" diye başlayan cümlelerin
sevdalısıyım adeta...
Lakin,
getiremiyorum özlediğim hiçbir şeyi geri,
Giden gitti, kalan sağlar da bizden değil.
Yozlaşmış, katılaşmış, yabancılaşmış,
Bir sürü sahte insan figürü var etrafta...
Keşke hiç büyümeseydik.
Sadece sevgiyle başladığımız bu hayatta,
Bu vefasız, bu nankör günleri,
Hiç görmeseydik keşke...
Biz hep çocuk kalkmalıydık aslında;
İki misket, bir ekmek arası, bir kaç sapanla..!!