ACAR BEY

ACAR BEY
@meredaab
GÜÇLÜNÜN DEĞİL HAKLININ YANINDA 58 YİĞİDO
Mekke’nin fetih günüydü. Bir adam O’nun yanına yaklaştı. Biraz korkudan, biraz heyecandan titriyordu. Adamın bu halini görünce, “Korkmana, titremene gerek yok. Ben kral değilim.” dedi. Ve ardından ekledi: “Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum ben.” Mütevazılığın da böylesi. O eşsiz yetime selam olsun.
Reklam
"Zaman ellerimin arasından kayıp giderken, benim hüzne ayıracak zamanım yok.. Siyah yerine maviyi.. Hüzün yerine sevinci.. Toprak yerine çiçeği... Nefret yerine sevgiyi seçiyorum..." Bu resim çaresizliğin resmidir çaresizlerin sahibi sensin bahtına düştük Allahım...
Özlediğim çok şey var geçen zamanlardan. "Biz eskiden" diye başlayan cümlelerin sevdalısıyım adeta... Lakin, getiremiyorum özlediğim hiçbir şeyi geri, Giden gitti, kalan sağlar da bizden değil. Yozlaşmış, katılaşmış, yabancılaşmış, Bir sürü sahte insan figürü var etrafta... Keşke hiç büyümeseydik. Sadece sevgiyle başladığımız bu hayatta, Bu vefasız, bu nankör günleri, Hiç görmeseydik keşke... Biz hep çocuk kalkmalıydık aslında; İki misket, bir ekmek arası, bir kaç sapanla..!!
GELİNCİK
Gönderi kullanım dışı
İnsan, sakin kaldığı herşeyin galibidir...
Reklam