ACAR BEY

ACAR BEY
@meredaab
GÜÇLÜNÜN DEĞİL HAKLININ YANINDA 58 YİĞİDO
Asıl ihtiyacımız olan "çünkü" lü sevgiler değil ki. "Seni seviyorum, çünkü..." Herkes böyle sever zaten. Bizim muhtaç olduğumuz asıl "rağmen" li aşklar. Aşkın gücü "rağmen" li cümlelerde saklıdır. Zor olanı budur. Herkes, herkese".... rağmen seni seviyorum" diyemez.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Reklam
Herkes fazlasıyla sevmiş. Ben eksikleriyle de sevdim. Özdemir Asaf
Sayfa 110·Kitabı okudu
Aşık olmakla sevmek arasındaki farkı sormuşlar ? Cevaplamış Şems: “Senin baktığına… herkes bakar; ama senin onda görebildiğini herkes göremez. Herkes aşık olabilir; ama hiçkimse senin gibi sevemez. Tek fark sensin.. …”Seni özel kılan; sevdiğin değil, sevgindir”.
Sayfa 108·Kitabı okudu
İnsan değil mi, ölünün mezarına çiçek dikip, dirinin bahçesini talan eden. Ardından başını göğe kaldırıp vicdanından söz eden...
Kadın bu. Dün vermiş olduğun sevgiyle yetinemez ki. Her gün başka sevmen gerekir. Bir kadına yılın 365 günü seni düşünüyorum... "desen," Kalan 6 saatte ne yaptın ki diye sorar?
Sayfa 92·Kitabı okudu
Reklam