Asıl ihtiyacımız olan "çünkü" lü sevgiler değil ki. "Seni seviyorum, çünkü..." Herkes böyle sever zaten. Bizim muhtaç olduğumuz asıl "rağmen" li aşklar. Aşkın gücü "rağmen" li cümlelerde saklıdır. Zor olanı budur. Herkes, herkese".... rağmen seni seviyorum" diyemez.
Aşık olmakla sevmek arasındaki farkı sormuşlar ?
Cevaplamış Şems:
“Senin baktığına… herkes bakar; ama senin onda görebildiğini herkes göremez.
Herkes aşık olabilir; ama hiçkimse senin gibi sevemez.
Tek fark sensin..
…”Seni özel kılan; sevdiğin değil, sevgindir”.
Kadın bu. Dün vermiş olduğun sevgiyle yetinemez ki. Her gün başka sevmen gerekir. Bir kadına yılın 365 günü seni düşünüyorum... "desen," Kalan 6 saatte ne yaptın ki diye sorar?