En sonunda o da kafasını bana çevirdi ve benim gibi kafasını koltuğa yasladı. "Bir insanı tanımanın en iyi yolunun beraber yemeğe çıkmak olduğu söylenir," dedi. "İyice tanıştınız mı?" "Hayır," diye itiraf ettim, fısıldar gibi. "Ben buna inanmıyorum. Bence bir insanı tanımanın en iyi yolu, o insanla birlikte yaşamaktır."