Sevgili okurlar merhabalar,
İskender Pala yine harika bir eser ile bizimle. Kitabı bitirdikten sonra dedim ki ne kutlu ne mübarek bir yolculuk. Kitabı okurken o kervanda olmak isteyeceksiniz. Ancak Pala o kadar güzel bir üslup ile karşımızdaki sanki o kervan da bir yolcu da sizsiniz. Okumanızı öneririm. Kervandaki aşklara,mucizelere,bilgeliklere,ihanetlere şahit olmanızı isterim sevgili okurlar. Merkez Efendiyi , Yahya Canı ve Hüdaiyi tanıyın...Sağlıkla kalın