📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gecesi benden,mehtabı senden
Bir bahçesi var ki aşkımızın,
Mevsimlerdir dolaşırız,bitmez.
Kim demiş ki zamanla gül solar?
Bülbül hiç yorulur mu türküden?
Dilbersin işte,delikanlıyım.
Ne hikmettir bu Yarab,ne güzel!
Herhalde yeryüzünde değiliz;
Sahiden biz neredeyiz sevgilim?
İmdi,insana düşen,kirleneni atmak değildir,kiri atmaktır! Kirleneni dışlamak değildir,kiri dışlamaktır. Herkes kirlenebilir ama temizlenme imkanı daima vardır. İnsandır,nefis sahibidir,günaha girebilir,küfre sapabilir,çamura düşebilir. Peki ama çamura düştü diye onu feda etme hakkımız var mıdır? Allah yaratmıştır madem,öylece bırakamayız,onu alıp yıkamak,Mûsa'nın eli gibi pırıl pırıl etmek gerekir.