"Varlığınız neredeyse hissedilmiyor diyeceğim. Diğer yandan kim olduğunuz da hissedilmiyor. Belki kendiniz de bunu yeterince hissedemiyorsunuzdur. Sanırım...henüz hayatta bir amacınız yok, daha doğrusu bir amaç da sizin önünüze henüz çıkmamış."
"...hatta bilakis zayıf noktalarını bilmeyenlerin kendilerini bilenlerden daha iyi hissettiklerine inanıyorum! Zayıf noktalarını asla öğrenmemeleri daha iyidir."