merisiesta

merisiesta
@merisiesta
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben içimde mutlu olmayı öğrendim. Yaşamın güzel yönlerini görebiliyorum.
"Türk insanının davranışlarına bakarak -farkında olarak veya olmayarak- onun aslında kötü karakterli olduğu imasında bulunmak. Bu tür imalar birike birike bizi birbirimize düşmanca bakmaya götürür. Halbuki insanların davranışlarını onların yetişme biçiminin, belirli koşulların kültürün, genel 'yaşam nedir, insan nedir' sorularına yanıt veriş tarzının bir sonucu olarak görürsek, insanlara daha bir hoşgörüyle ve sabırla yaklaşırız."
Sayfa 102·Kitabı okudu
"Benim düşündüğüm gibi düşünmez ve benim dediğimi yapmazsan, sen de ötekilerdensin!"