📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim derdim, benim tasam.
Benim kalbime sığdıramadığım...
İnce ince biriktin de içimde,
Usul usul sızdın ya yüreğime
Dilim lâl, gözlerim âmâ...
Benim sustuğum, susmak zorunda olduğum.
Seyre daldığım, boğulduğum.
Kıyıdan uzaklaştıkça anlarsın dünya kaç bucak.
Yetmez kulaç, yetmez aldığın hava...
Yuvarlak değildir dünya.
Olsaydı eğer gittikçe yine bana gelirdin,
Bende biterdin.
Doğru değil bilinen yanlışlar
Ve yanlış değil aslında hatalar.
Her yara iz bırakır mı tende ?
Her iz, yara mı evvelde ?
Benim içim, benim içten sevdiğim.
Benim en çok da dışım, dışta kaldığım.
Hep dışarıya mı kilitlersin kapını,
Dışarıdan mı korkarsın ?
Ya benim içim senin dışınsa...
Ezelim... Ezilenim.
Bir adımına bin yol dizilenim.
Sevmezdim ben yolları, sevmek istemezdim.
Şimdi yürürüm ardım sıra...
Benim gitmişim...
Bitmişim...
Yitmişim... ✍
Bu heybet bu yükseklik... Yoktur dimi derdin tasan ?
Yerde olandan gökte bitenden bihabersindir sen.
Gözlerini hep manzaraya açarsın, ne üşürsün ne yanarsın.
Bilmezsin yaş nedir, yaşlanmak nedir ? Yağmura aldırmaz, çamura bulanmazsın.
Ne kayar ayağın ne de eğilir başın.
Bilmezsin utanç nedir, utanmak nedir ?
O zaman neden bu kat kat kabuk ? Neden bu kuru gölge ?
Bilirim sen her gece ağlarsın.
Ağ tutar, karalar bağlarsın.
Gamsız durur içten içe çağlarsın.
Dışarıdan dimdiksin de içindeki kurdu saklarsın.
Bu heybet bu yükseklik...
Alışıp yaşarsın. ✍