Genç Werther’in Acıları gerçekten düzgün bir psikolojiyle okunması gereken bir kitap bence. Werther’in acısını en derinden hisseden biri olarak ondan nefret ediyorum arkasında bu kadar gözü yaşlı insan bıraktığı için. Onun gibi kederli bir ruha sahip olup yaşama sevincimi kaybetmeme gibi bir yapıya sahip olduğum için kendimi tebrik ederim. Werther, sen iyi ve kötü bir insan olmanın arasında kalmış tuhaf bir insansın. Seni seviyorum ama nefret ediyorum senden.