Diğer bir konu da istediğimi yapabiliyor olmam ,yani iradenin fark etmem.
İstiyorum ve yapıyorum, herhangi bir eylemi gerçekleştiriyorum.
Bir de yapamadığım bir şeyler var. İstediğim halde yapamıyorum, olmuyor.
BAzen de istemediğim şeyler oluyor.
Bunlarla çatışma halindeyim. Yapamadığım banana şeyi yaptırmayana da 'kader' diyoruz.