SON CEMRE : Herkesin kendine özgü cemresi vardır ya bazılarının ki henüz düşmemiş olmalı...Emanetin ehline verilmediği günlerdeyiz. Her güvenişin ardından, insancıl hayal kırıklığı yaşıyorum..Hiç beklemediklerim yakıyor canımı, şaşırıyorum.. O, bunu nasıl yapar duygusunu yutkundunuz mu hiç bilmem ama, beni hep en dibe vurmuştur..İstemiyorum artık..istemiyorum.. düşmek de düşmelerini seyretmek de... Düşüşünden tek mutlu olacağımız şey de cemre'ler olsun..