Merve Işık

Bir fincan sade kahve :)
"En canınızdan bezip "Benden bu kadar," dediğiniz anlarda, bir oyunbozan çıkar ortaya. Kendinizi yok etmeyi, en azından yok saymayı düşündüğünüz bir anda, birisi bir kahve ısmarlayıverir; ve bir kahveye fit olup, yaşama devam etmeye karar verirsiniz. Değişen bir şey yoktur tabii - ve bu kimse yeni biri de değildir."
Sayfa 79 - İletişim Yayınları
Edebiyat
Reklam
''Ne güzel şey, Senden gayrısını takmamak, tanımamak..''
"...Zaman sen olmayınca geçmiyor, Sen olunca da yetmiyor..."
''Gidenlerden; Aşkınızı, kalbinizi, beyninizi , Mektuplarınızı değil, Uykularınızı isteyin. En çok ona ihtiyaç oluyor...''
Kolay mıdır bir anda her şeyden vazgeçip gitmek, Yoksa her şeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek?