Elbette seni inciteceğim. Elbette beni inciteceksin. Elbette birbirimizi inciteceğiz ama bu varoluşun mutlak koşuludur. Bahar olmak kışın riskini kabul etmek demektir. Var olmak, var olmama riskini kabul etmektir." diyor Exupery.
Bir süre sonra beklemiyorsun. Ne gideni, ne geleni. Hatta hiç kimseyi beklemiyorsun, kimseden bir şey beklemediğin gibi... Sıfır beklentiyle yaşayarak daha mutlu oluyorsun. Çünkü beklentiler hep üzer, hep yorar iyi bilirsin.
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız, yalnız.