.. gençken iyi kötü hepimiz, hayallerimiz ve hormonlarımız tarafından zehirleniyorduk. Gerçekleri idrak etmek zaman alıyordu.-Paşa meselesine gelirsek, onda da bir tuhaflık yoktu. Tek sebebi, eskiden hayat şartlarının daha zor olmasaydı. Çünkü hayat daha zor olunca, insanlarda erken büyümek zorunda kalıyordu. Şimdiyse çoğu insan, yaslansa bile büyümüyordu. Mezarlıklar, her daim çocuk kalmış Peter Pan cesetleri ile doluydu.
Yüreğime saplanmış, paslanmış çivilerle,
Her yanım acı dolu, yığıldım bir köşeye.
Düşüncemi takmışım, hayat denen bilmeceye,
Çözüldükçe dolaşır, dağılır ince ince.