Nefis bir epik fantastik giriş kitabıydı bence. Karakter takibini yorulmadan yapabildim ve en sevdiğim yönlerden biri oldu. Kimin kim olduğunu anlamadan okuduğum kitaptan verim alamadığım zaman devam etme hevesim olmuyor ama bu kitapta beş kitabı ardı ardına nasıl bitirdiğimi bilmedim.