Bu kitabında tarzı ilk kitap Borçtan Kurtul gibi geldi bana. çok bir farklılık yok. Burada biraz daha bazı konulara detay vermiş yazar. Ben şahsen Kemal Sayar ın kitaplarını tercih ediyorum. Bu yazarda daha bir batı havası var.
Çok tavsiye eden oldu. Aldım okudum. OK bir kitap diyebilirim. Hem olumlama hem dualar bir kitapta bir arada ilgimi çekti. Tamam kitap sadece bunlardan ibaret değil ama benim ilgimi çeken bu bölümler oldu. Okunabilir.