Onu düşünmeye cesaret edemediğim zamanlar oldu; ama ruhumun bedenimden sıyrılıp göğe yükseldiği ve onun yaşadığı yerlerde gezdiği zamanlar da çok oldu.
"Söylesene" dedi. "sence sefil haldeki biri mi yoksa mutlu biri mi daha iyi adaklar adar?"
"Mutlu biri elbette."
"Yanlış" dedi. "Mutlu biri kendi hayatıyla meşguldür. Kimseye minnet borcu olmadığını düşünür. Ama onu soğuktan titret, karısını öldür, çocuğunu sakat bırak, o zaman dualarını duyarsın."