Mervee

Mervee
@mervee0
“Bizi çocuk olarak hatırlayan son kişi de gittiğinde hâlâ var olduğumuz söylenebilir mi?”
Reklam
Sanırım Ecinnler’de bir yerde, Dostoyevski, insanın mutlu olduğunu bilmediği için mutsuz olduğunu, tek sebebin bu olduğunu söyler. Babam Dostoyevski ile pek içli dışlı olmasa da, tam tersini iddia ederdi. Bir keresinde, sesini hafifçe kısarak -belki bu yüzden aklımda kaldı- bir grup arkadaşına şöyle dediğini duydum: Biz burada ne kadar mutsuz olduğumuzu bilmediğimiz için mutluyuz.
Sayfa 178·Kitabı okudu
Her geçen yıl daha iyi yaşıyoruz, her geçen gün ise- daha kötü. Bizim oralardan bitri sosyalizm zamanında öyle dermiş.

Mervee

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2026 12:03
·
2026 4. kitabı
Honore de Balzac
7.8/10 · 18,7bin okunma
''Nefreti sevgisinden değil, yüzüstü bırakılan umutlarından kaynaklanıyordu.''
Reklam