"Kadehin içinde ne vardı sence?" Dediğinde gülmemek için kendimi zorladım. Fakat sesimdeki alaycı tona hakim olamadan "Zehir!" Dedim. "Hayır, hayır, hayır. Onu demiyorum. İçecek olarak ne vardı?" Açıklamasına anlam veremedim. "Ne önemi var?" Dediğimde ise "Umarım şarap değildir!" Dedi. Nedenini kavrayamadığımdan sordum "Neden?" O ise gözlerini tuhaf bir ışıltıyla "Şarap aşkı temsil eder." Diye açıkladı. Bir süre sessizce yürümeye devam ettik ve ardından aklımdaki düşünceden kurtulmak ister gibi döküldü ağzımdan kelimeler "Ben şarabın tadını bilmiyorum!"