Ben bu kadar mutluluğu hak etmiş olamam, kesin bir terslik var bu işte dedim. Sonra dedim, ben herhalde yanlış hayat almışım, gideyim geri vereyim de kendi hayatımı alayım. Çıktım evden. Kayboldum.
Körkütük aşık olmuşsun, unutunca nasılsa unutmuş olacağım, üzülmeye gerek yok denir mi? Çekilir de çekilir, kalbin mengenede sıkılır da sıkılır. Canın çıkar.