İçeride ya da dışarıda olmak arasında hiçbir fark yoktur. Çünkü her insan hayatını bir fanusun içinde yaşamak zorundadır. Fanusu büyütense sadece beyinlerdir ki insanın sığdığı her fanusa beyni de mutlaka sığar.
“Kimi insan faşizme benzer; karşılık bulamayınca öldürür sevdiğini.
Kimi insan kapitalizme benzer; yalanlar üstüne kurar bütün ilişkiyi.
Kimi insan da devrime benzer; kavuşmak bir ihtimaldir ve çok güzeldir.”