Merve

Merve
@mervelat
Ne de güzel ona bakması, ne gördüm ne de duydum daha önce böylesini.
Reklam
İçeride ya da dışarıda olmak arasında hiçbir fark yoktur. Çünkü her insan hayatını bir fanusun içinde yaşamak zorundadır. Fanusu büyütense sadece beyinlerdir ki insanın sığdığı her fanusa beyni de mutlaka sığar.
Sayfa 52
"Dünyada varoluşumun bu kadar sorunlu olacağını hiç tahmin etmezdim.''
“Kimi insan faşizme benzer; karşılık bulamayınca öldürür sevdiğini. Kimi insan kapitalizme benzer; yalanlar üstüne kurar bütün ilişkiyi. Kimi insan da devrime benzer; kavuşmak bir ihtimaldir ve çok güzeldir.”
"Denizler gibi derin sana olan sevgim. Sana ne kadar verirsem, o kadar çoğalıyor bende kalan. Sonsuz çünkü ikisi de."