📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir arkadaşımda duymuştum aslında ben kitap okumaya veya kitapları sevmeye onun sayesinde başladım. Bazen bir kitap bazen değer verdiğiniz bir arkadaş bazende çok güzel bir cümle hayatınızı değiştirebilir. Bu kitabı ben herhangi bir yerde görmedim. Yazarı ben korkuyorum tanrı duyacak kitabı ile tanımış ve bu şiir kitabını çok sevmiştim. Ve bu şiir kitabı arkadaşımın bana önerdiği hatta doğum günümde hediye ettiği okumam konusunda da ısrar ettiği bir kitaptı. Ben şiirleri okuduktan sonra kendi kendime dedim ki bu adam şiir yazmak için doğmuş. Bunun başka bir işi veya gücü olamaz. Yıllar sonra acaba başka bir şiir kitabı çıkarmış mi diye baktım evet çıkarmış ama bunun yanında aynı zamanda bu şairin romanları olduğunu da öğrendim. Neden bilmiyorum ama okumaya ilk bu kitapla başladım. Dilimin damagimin kuruduğu anlar oldu. Bir kitap bu kadarmi güzel örülür. Yaşanmış gerçek bir hikayeden alıntı olduğunu söylediler umarım yalandır ve gerçektende böyle bir olay yaşanmamış tır. Elimden bırakamadığım heyecanımdan yerimden duramadigim bir kitap oldu umarım sizde seversiniz