Küskün karanlıklarına da gittikçe gömülüyorlar,vurdumduymaz,hiçbir şeyle ilgilenmeden,gülmeden ağlamadan,öfkelenmeden,sevinmeden bir tuhaf havanın içinde yuvarlanıp gidiyorlardı Umut ettikleri hiçbir şey yoktu.Umut edememenin boşluğundaydılar.
Ağa gidecek,ağa gelecek.Her yerde bu böyle.Allah böylr yaratmış.Kuşlar kanatlarıyla uçarlar.Yel kanatsız eser.İnsanlar iki ayakları üstünde yürürler Ay da,gün de doğar batarlar.