Kitap sevdiğinden ayrılmış bir kadının kendini iyileştirme sürecinden bahsediyor. Ben bu kitabı takip ettiğim bir okurun çok beğenmesi üzerine almıştım fakat kitap hiç bana hitap etmedi. Kitapta sürekli iç monolog ve bilinç akışı tarzında bir anlatım olduğu için kitabı okurken çok sıkıldım. Ya da kitabın konusu şu an için bana hitap etmedi. Belki de bu kitabı okumanın zamanı daha gelmemiştir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şimdi tutup da "Beni çok üzüyorsun" falan filan demeyeceğim. Üzülmek mesele değil çünkü, üzüntülerle nasıl baş edeceğimi biliyorum. Ama bu kadar çok öfkeyi ne yapacağımı bir türlü bulamıyorum.
"Bu çılgınca Mösyö İbrahim, zenginlerin vitrinleri ne kadar da fakir. İçinde hiçbir şey yok."
"Lüks budur Momo, vitrinde bir şey yok, mağazada bir şey yok, her şey fiyatın içinde."