"Platon, aşıkların deliliği bütün deliliklerin en tatlısıdır, dediğinde zihninden aşağı yukarı benzer bir şey geçiyordu. Öyle ya, şiddetle seven artık kendi içinde değil sevdiğinin içinde yaşar; hem de bu sevgiliye bağlanmak için kendinden ne kadar uzaklaşırsa mutluluğunun o oranda çoğaldığını hisseder."der