Mervee

Mervee
@merveyi
@mrvyldrm_14
Ama bu dünyada hiçbir şey kalıcı değildir. Mutluluk, bir kez geldikten hemen sonra azalır. Biraz zaman geçince bitmeye yüz tutar. En sonunda da tükenir ve biz her zamanki ruh halimize döneriz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çarpık bir buruna değil, sakat ve sahte bir ruha gülelim
Sevgilimi bir saat görmesem, Bir yıl görmedim sanırım. Sensiz hayatın tadı yok, Sensiz yaşamaktan nefret ederim. Asil bir aşka, asil bir şiir yakışır.
“Hani derler ya insan ölürken hayatı bir film şeridi gibi gözlerinin önünden geçermiş, yok çocuğum, yalan. Ben ölüyorum ve hayatım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden falan geçmeyecek. Hissediyorum. Ben unutmak istiyorum doktorcuğum. Eskiden olan her şeyi unutmak. İnsan ölürken geçmişi hatırlarsa çok üzülür değil mi? İnsan ölürken kendi kendini niye üzsün ki!”...
Bu şehir öyle bir şehir ki, küçük bir kız üzülür, üzüldüğü anlaşılmaz. Kuşlar cehennem çığlıklarıyla ötüşür, duyan olmaz. Bir ağaç acıkır, kimse... hiç kimse umursamaz...